söndag, maj 03, 2009

Blonda små hår...

...regnar ner mot marken då jag kammar mig. Hundratals av dem. Dom är ungefär en centimeter långa och dom faller i drivor. Det är på grund av all blondering, håret går bokstavligt talat av. Jag skulle behöva klippa av mig skiten. Men vill jag det? Så korthårig som jag är nu har jag aldrig varit och det känns fortfarande knepigt. Så ännu kortare? Jag vet inte. Det skulle ju bara vara tills det lite friskare håret fick växa ut, men vi snackar ändå ett halvår med mer eller mindre jättekort hår.

Jag skulle kunna tänka mig en sådan frisyr som Agyness Deyn har. Hon är för övrigt den snyggaste tjejen jag vet just nu, så det vore ju passande.
Vad tror ni?

3 kommentarer:

McS sa...

Vill du verkligen inte klippa dig kort så ta och klipp topparna och eventuellt klipp upp det där det går och sedan behandla och åter behandla med inpackningar och annat som håret mår bra av.

Men frisyren på bilden var fin den också. Du passar ju fan i alla frisyrer så det är bara att köra om du känn' för't.

Roberth sa...

Sinhead O'Connor är sexig, eller var det i alla fall.

Det tror jag du med skulle bli i kort hår, oroa dig inte, din E skulle gilla det säkert ;)

Anonym sa...

JAJAJA! GÖR DET :D