måndag, maj 18, 2009

11 dagar senare

Så här långt uppehåll från bloggandet har jag aldrig haft. Så här långt uppehåll från att öppna en dator har jag nog inte heller haft sedan jag började använda dator då jag var typ 10 år gammal. Men det har varit skönt faktiskt, datorn bildar så många måsten. Måste blogga, måste jobba med skolarbeten, måste kolla mail. Nu har jag varit utan de virtuella måstena och bara haft de riktiga, och de riktiga måstena har varit fullt tillräckliga.

Men nu är det dags att sätta igång med skolan på allvar så nu är datorpausen slut.

1 kommentar:

Northgrove sa...

Jag började precis undra var du tog vägen. :) Blotta tanken på att göra som dig skrämmer mig, men kanske är det bara ett tecken på att det är hög tid, haha. ;) Nåja, jag KAN ju däremot förstå att det kan ge en skön känsla av frihet.