fredag, februari 22, 2008

Life is good

Livet är ändå så himla bra. Jag mår som bäst då jag rör på mig och umgås med personer, då spelar det ingen roll att jag är uppe lite länge än jag borde för bara att umgås med människor man verkligen tycker om och få snacka lite strunt gör att man mår så bra.

I går var jag hos Linda och Sanna och såg film. Ankita, Johan och Nicklas (Min bror, han behövde lite vädring från wow-spelandet) var också där och det var så skönt att få sitta några timmar och se på en ganska kass film(Varför är alla filmer som Adam Sandler har gjort likadana? Varför fortsätter jag se dem?). Man behöver verkligen det ibland för att klara av den hårda vardagen.



Nu i eftermiddag efter skolan satt jag kvar och redigerade den jävla skoltidningen ett tag, den blir aldrig färdig, och sedan gick jag ner på stan och råkade springa på Anna och Janne. Sedan hamnade jag och Anna på ett matställe och där satt vi sedan och bara babblade.

Att prata och lyssna gör mitt liv värt att leva. Nu ska jag till Siméla och fortsätta med det.

Inga kommentarer: