söndag, februari 10, 2008

Livet är en fest

Åh gud vad jag är bakis. Det var länge sedan jag var så onykter som jag var i går. Tobbe, som tänder på att bjuda lär ha minst en tusenlapp mindre på kontot efter allt han bjöd alla på i går. En telefonkedja har varit igång nu på "morgonen" då vi i sällskapet hört av oss till varandra och berättat hur oerhört illa vi mår och att vi ska bli nykterister.

Tobias, den stjärnan, tog en buss 05.55 i morse och sitter nu på en annan buss på väg ner mot Stockholm.Han mår nog mest dåligt av oss alla.

Sms-konversation:


Tobbe
Tobias, kanske just nu världens mest slitna människa.

Jag
Ja, det kan jag verkligen tänka mig.

Tobbe
Och jag har fått tomatsås på min vita tröja. Vilket gör att mitt naturligt vackra utseende går till spillo fullständigt.

Jag
Oj. Det finns ingen chans för dig att få till det.

Tobbe
Kanske är bra i en bussdär alla är män över 50 :)

Jag
Med den där attityden kommer du ju aldrig få till det igen. Sluta vara så petig

Inga kommentarer: