fredag, augusti 28, 2009

Schemalagd semester

Alla vistelser här i Stockholm har blivit så tighta. Så även denna. I kväll var enda slapparkvällen.

I morgon på förmiddagen ska jag klippa och färga håret, sedan möjligen möta två vänner för lunch. Titta runt lite i Vällingby och fundera över om min ekonomi tillåter några inköp. På kvällen är det sedan middag och fest för farfar som fyller 70.

På lördag tänkte jag försöka hinna förbi centrum eftersom det finns en affär där som jag inte hunnit besöka under sommaren. På kvällen är det första kräftskiva och sedan har en vän lovat att ta med mig på en bra krog någonstans inne i Stockholm.

Och på söndag åker vi förhoppningsvis inte så tidigt, för då skulle jag vilja klämma in en träff med ännu en gammal vän som flytt mina trakter.

Semester känns nu mer som en ganska trolig orsak till utbrändhet. Men roligt har jag!

Inga kommentarer: