torsdag, augusti 13, 2009

Bilder från Stockholmsresan

Kan fortfarande inte släppa veckan i Stockholm. Den var helt underbar, den perfekta semestern. En bra blandning av umgänge och upplevelser och den fick mig att känna mig semestertillfredsställd för den här sommaren. Först var det ju jag och Siméla under helgen, och sedan kom Erik, Jontan och Edvin och vi var på Gröna Lund och umgicks mycket (Två kvällar!) med Herr och Fru Skalleberg. En helt perfekt vecka.

Jag och Siméla på Arlanda express, hoppfulla inför helgen

En liten del av Pridetåget

Öla på pendeltåget är ju moget.

Siméla och Tobbe dansar på Sturecompagniet

Jag och söta Elin

Vi blev bjudna på middag av Elin och Alexander.
Från vänster: Jontan, Elin, Erik, Edvin, Alexander och i barnvagnen är lilla Samuel.

Jag hittade en bebis och sedan ville jag aldrig släppa honom.

Pettson(Edvin) och Findus (Jontan)

Jag och Edvin var minsann inte rädda för karusellen på Gröna Lund.

Edvin, Alexander och Jontan myser under sista kvällen i Stockholm.

1 kommentar:

Northgrove sa...

Ser ut som en kul resa, sånär som på någon eventuell trist Stureplan. :D Kul med bilder trots att man inte har träffats i verkligheten. *weird* *stalker* Hahaha! :D