söndag, augusti 02, 2009

Korsetten med stort K

Nu blir det mode! Jag har nämligen köpt en korsett jag blev kär i igår men som jag inte köpte då eftersom jag tyckte den var för dyr. Den har sedan dess ständigt funnits i mina tankar och jag har bara inte kunnat släppa att jag inte köpte den. Så idag tog jag pendeln in till centrum, sprang till affären i fråga eftersom de skulle stänga några minuter efter att jag anlänt till centralen och köpte det underbara lilla stycket. Den är alldeles vacker med snörning i ryggen och jag får en helt underbar midja i den. Det här känns nästan som att vara kär. Men nu är den min. Bara min! Man kommer inte få se mig ute på krogen i något annat klädesplagg på ett bra tag.

2 kommentarer:

Lina sa...

Jäklar vad snygg den var=)

Höijer sa...

åh, vilken dröm! fan vad underbar. och snygg är du! skriv fler inlägg! ditt liv är så mycket roligare än mitt, så uppdatera oftare så att jag kan läsa och därmed få en (iaf tillfällig) mening med min existens!