söndag, april 06, 2008

Det tar sig

En krogkväll utan att jag behöver vara förvånad över att hitta hem. Otroligt! Jag börjar nästan tro att jag kommer slippa uppsöka AA för mitt problem med att jag alltid lyckas dricka för mycket. Jag måste kanske alltid ha en lillebror att se efter helt enkelt.

Men Eomin. I morgon kommer du må dåligt. Jättedåligt. Det här är inte roligt. Men du kommer inte må lika dåligt som Siméla, för mår hon bättre än dig så är det fan orättvist.

Äh. Jag passar på att slänga upp lite bilder för att visa för mig själv i morgon att jag visst var nykter. Jag hittade ju den funktionen.

Jag och Siméla.

Jag tycker jag var ganska söt i håret. Det passade bra med min övriga 60-talslook.

Tidigare idag: Nörd-punk-look. I ett provrum efter att jag hållit tal om Palestina på Härnösands torg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du mådde sämre än jag idag! har bara varit utanför dörrn då jag gick upp på affärn, sen har jag bara legat på soffan och ätit. Btw, söt jag var på kortet där!

Anonym sa...

Jeffery Deaver is the Master..

Finns ju 6 böcker till om Rhyme och Sachs ^^

Anonym sa...

Jeffery Deaver is the Master..

Det finns ju än så länge 6 böcker till om Rhyme och Sachs ^^

Eomin sa...

Siméla: Du älskade ju det där kortet i går, jag skickade det till dig efter lite tjat ;P Och jag har varit i Kramfors i dag och varit riktigt jäkla aktiv :D

Mari: Jag har köpt en, Det tolfte kortet, jag var tvungen att fortsätta läsa :) Fast tyvärr är den en bok som är långt efter i serien, så jag har flera att läsa mellan dem också. Nästa gång jag är hos er så länsar jag din bokhylla på hans böcker :P

Anonym sa...

Haha ja, titt på fan, jag hade det kortet i mobilen. Det kom jag inte ens ihåg. :P Anyway, jag är mest snygg!