måndag, november 23, 2009

Nicklas hade halva inne...

Nedanstående sms-konversation ägde rum mellan min bror och okänd tjej.

Okänd tjej: Tjenare, läget?
Nicklas: Vem är du?
Okänd tjej: Någon du inte tycker om.
Okänd tjej: What you doin?
Nicklas (Som nu har kollat upp numret på eniro): Är det här Elisabeth (Efternamn)?
Okänd tjej: Anna.
Nicklas: Okej.. Öh. Kollar på tv.
Okänd tjej: Okej vad bra :)
Nicklas: Vad gör du då?
Okänd tjej: Ser på tv.
Okänd tjej: Hmm... Vet jag vem du är?
Nicklas: Om du inte vet vem jag är, varför skriver du till mig?
Okänd tjej: ?Ålder? Namn?
Nicklas: Nicklas (Efternamn), 20 år.
Okänd tjej: Finns väll många som heter Nicklas.
Nicklas: Jamen kolla mig på lunarstorm då så kanske du känner igen mig, (Nickname).
Okänd tjej: Ja jag vet vem du är. Ska ta bort ditt nummer. Förlåt. Ha det bra.

Och kvar satt Nicklas och kände sig lite... förvirrad.

Inga kommentarer: