onsdag, november 04, 2009

Veckan som gått

Jag har inte orkat blogga på senaste veckan. Nej, jag tror inte att folk har gråtit sig sömnlösa och klickat sig in på sidan 30 gånger om dagen i hopp om att jag slutligen uppdaterat igen. Men det känns ändå inte så bra att låta den ligga vilande.

Men det har varit lite kaosartat, har varit väldigt dålig på grund av komplikationer till operationen som bland annat ledde till feber, infektion och att 3-4 liter blod och var slutligen kom ut under lite panikartade omständigheter... Det har helt enkelt inte varit så bra. Nu verkar antibiotikan slutligen börja verka och jag känner mig lite piggare, det återstår att se om jag slipper fortsatta bakslag. Men tills vidare kommer jag nog vara lätt internetslö.

1 kommentar:

Jonas N sa...

Oj! Lycka till i fortsättningen då! :) Jag tror du är ursäktad för att inte ha bloggat så mycket på sistone. ;)